Wat wij maken

Onze visie

SigNijkerk, de heraut van het heden!

Het logo van SigNijkerk bevat een schild. Wij zien onszelf als een moderne ‘heraut’. Een heraut was in de middeleeuwen een functionaris die, gekleed in een gewaad, versierd met het wapen van zijn meester, dienst deed als boodschapper en ceremoniemeester. Zij waren betrokken bij het ontwerpen en toekennen van wapenschilden (logo’s). Bron: Wikipedia.
Verder is de naam SigNijkerk een samenvoegsel van (de)sign, de plaats Nijkerk en Erik.

De kracht van reclame en imago-uitstraling is ‘herkenbaarheid’. Hoe wordt uw onderneming nu herkend als alle uitingen er steeds anders uitzien? Onze kracht is het één juist door het ander te versterken, altijd met dezelfde uitstraling, zodat wanneer uw potentiële klant uw reclamebord heeft gezien, deze onmiddelijk uw website zal herkennen.

signijkerk_logofilmpje

Diploma’s & certificaten