Een nieuw ontwerp. SaniQ durft het aan!

Nadat we 14 jaar geleden voor deze klant de eerste bedrijfswagen mochten voorzien van reclame, hebben we nu ons nieuwe frisse ontwerp toegepast op een nieuwe bedrijfswagen van SaniQ.

Soms past een ontwerp of huisstijl niet meer bij de onderneming of is het gedateerd geraakt. In dit geval paste de uitstraling niet meer bij de strategie. SigNijkerk is altijd op zoek naar een imago en ontwerpstijl die past bij de organisatie en die past bij de positionering in de markt. SigNijkerk gelooft dat je niet alléén met je product of dienst je positie in de markt opeist, maar ook met een fris ontwerp dat beter past bij het bedrijf en manier van (eenduidig) communiceren.

Een huisstijl zorgt voor herkenbaarheid, het versterkt het verhaal van je onderneming, wekt vertrouwen bij (potentiële) klanten en zorgt voor een professionele uitstraling. Alles begint met een goede eerste indruk! Een logo samen met de typografie, het kleurgebruik en beeldmateriaal van de huisstijl versterken het verhaal dat je wilt vertellen.

Met een nieuwe stijl maak je meer impact, zet je jezelf opnieuw in de markt, scherp je je positionering aan, professionaliseer je je presentatie en zet je jezelf neer als een frisse partij waar je niet omheen kunt.