Bij SigNijkerk gaat even het licht uit!

Het is nu even tijd om het licht uit te doen. De afgelopen periode hebben we op verschillende plaatsen het licht aangedaan. Door op een mooie manier logo’s te verlichten creëer je herkenbaarheid en zet je gelijk een bepaalde sfeer voor je merk.
Ben je ook op zoek naar een beetje verlichting? Bel dan direct (na onze vakantie) voor een helder gesprek. SigNijkerk kan uw gevel of interieur voorzien van (een ander) licht. Lees ook onze vorige blogs hierover!

Vanaf maandag 5 t/m zondag 25 augustus 2019 laten wij het licht even uit! Binnen deze periode heb ik beperkt toegang tot mijn e-mail. Mijn iPhone is gewoon bij mij, maar die gebruik ik alleen om leuke filmpjes en foto’s van onze vakantie te maken 🤪