Fotowand als achtergrond

SigNijkerk maakt al jaren fotowanden als achtergrond (backdrop). In deze vreemde tijd, waarin we vanuit huis werken, sporten, instructies krijgen en video-conferences houden is het bijzonder om veel van ons (eerdere) werk online weer terug te zien.

Wil jij ook een video posten of live gaan? Houd dan rekening met de achtergrond. SigNijkerk kan ervoor zorgen dat je achtergrond mooi aansluit bij je huisstijl of imago. Ook gebruiken wij voor een juiste achtergrond geen materialen welke spiegelen of reflecteren. Vraag ons gerust eens naar de mogelijkheden, zoals; Roll-up banner, poster, presentatiewand, spandoek, canvasdoek of fotobehang.

Je imago en onze ‘regel 1’ (éénduidige uitstraling) kun je goed versterken door de juiste achtergrond in je video’s. Een aantal voorbeelden hiervan vindt je op www.signijkerk.nl/portfolio (interieur).