Belettering ver weg en toch dichtbij.

Je plakletters van je boot herstellen na opgelopen schade is nog niet eenvoudig. Winkel in en uit, in Zwolle, Nijkerk en Loosdrecht. Nergens de juiste kleur en grootte. Dan maar eens op internet kijken. Beletteringsbedrijven genoeg. Tot mijn grote verrassing kom ik bij mijn overbuur terecht: SigNijkerk in Nijkerk.
Ik heb Erik gebeld en ja hoor, hij kon mijn probleem verhelpen. Ik ben maar even naar hem toegelopen (en even later hij naar mij) en samen het een en ander overlegd.
Nu zitten op mijn boot zeer mooie professionele letters (Andantino) die qua grootte geheel bij mijn boot passen en ook nog precies in de juiste kleur. Erik heeft deze er vakkundig opgeplakt.
Mijn advies is dus: Nooit die standaardletters van de fabriek. Als je houdt van mooi en maatwerk, ga dan naar SigNijkerk!

Jan Bast