Sinds 2006 ben ik werkzaam bij Nautilus Health Club te Nijkerk en ik ben mede verantwoordelijk voor de Sales/Marketing. Danny van Dijk, mijn werkgever, had destijds al een goed contact met SigNijkerk en daar ben ik mee verder gegaan. Uit de vele projecten, uitingen, campagnes en acties die wij samen met SigNijkerk hebben gerealiseerd is onze 16 pagina’s tellende gezondheidskrant een mooi voorbeeld. Deze gezondheidskrant (in full-color) wordt 2 keer per jaar verspreid met een oplage van inmiddels meer dan 33.000 stuks. De krant is een begrip in Nijkerk en omstreken geworden en dient als voorbode voor onze open dagen (welke allemaal succesvol zijn geweest).

De persoonlijke benadering door Erik en de korte communicatielijnen (bijvoorbeeld; het direct kunnen meekijken op de computer bij SigNijkerk), zorgt ervoor dat SigNijkerk snel kan vertalen wat ik in gedachten heb. Door mijn achtergrond als graficus weet ik dat drukwerk altijd gisteren klaar moet zijn en dat is niet altijd reëel. Door de hoge mate van flexibiliteit krijgt SigNijkerk het toch altijd weer voor elkaar om op tijd aan te leveren en/of te (laten) drukken.

Persoonlijk bedank ik Erik voor de prettige, flexibele samenwerking.

Endroe van Beek