Airtex naadloos behang uit 1 stuk

Op zoek naar behang zonder naden? (tot maximaal 315 cm. hoog). Voor ‘Body Solutions’ maakte SigNijkerk het ontwerp en Airtex behang uit één stuk. Hierdoor ontstaat er een naadloze print op de wand. Het materiaal beschikt over een grote kleurkracht waardoor het ontwerp echt ‘knalt’.
Een ander voorbeeld van Airtex fotobehang vindt u onder: https://www.signijkerk.nl/portfolio-view/fotobehang

Wat is Airtex naadloos behang precies?

Het is een fijn geweven polyesterdoek met een PVC coating dat een matte lichte structuur heeft, wat de muur een bijzondere uitstraling geeft. De achterkant van Airtex is lichtgrijs, waardoor er eventueel kleurverschil op de muur minder zichtbaar wordt. Het materiaal is verder makkelijk, eenvoudig en naadloos aan te brengen doordat het behang uit één stuk geprint wordt. Daarnaast is het een materiaal dat niet scheurt, niet kreukt, krasvast en brandvertragend werkt en waterafstotend is. Bovendien is het makkelijk schoon te maken.