Opvallende grote spandoeken

Het plaatsen van opvallende (grote) spandoeken bij evenementen is een uitstekende manier om de aandacht te trekken van voorbijgangers, bezoekers en deelnemers. Een spandoek kan helpen om de naam van het evenement te promoten, belangrijke informatie over de locatie of tijd te communiceren, of simpelweg om de sfeer te verhogen.

In opdracht van Sandifort id hebben wij grote spandoeken mogen plaatsen, op en rond het (evenementen)terrein van Hotel ‘Ampt van Nijkerk’ en evenementencentrum ‘Hart van Holland’.
Naast deze grote spandoeken hebben wij ook de bestaande reclame- en bewegwijzeringszuilen voorzien van een tijdelijk nieuw ‘jasje’. Op deze wijze gaven we dit evenement zijn eigen unieke uitstraling en was de bewegwijzering duidelijk voor iedereen.

Bij het plaatsen van grote spandoeken zijn een aantal zaken waar rekening mee moet worden gehouden. Ten eerste, zorg ervoor dat het spandoek goed zichtbaar is voor het publiek. Dit kan betekenen dat het op een hoge plek moet hangen, zoals aan een gebouw of op een groot hekwerk. Zorg er ook voor dat het spandoek op ooghoogte is geplaatst, zodat mensen het gemakkelijk kunnen lezen, ook van wat grotere afstanden. Een ander belangrijk punt om rekening mee te houden bij het plaatsen van een spandoek is de veiligheid. Zorg ervoor dat het spandoek stevig is bevestigd en dat het niet kan loskomen of vallen, vooral als er harde wind of regen kan zijn.

Ten slotte moet je ook nadenken over het ontwerp van het spandoek. Een goed ontworpen spandoek kan de aandacht trekken en mensen aantrekken om het evenement te bezoeken. Zorg ervoor dat het ontwerp duidelijk en gemakkelijk te lezen is, gebruik heldere kleuren en zorg voor een opvallende afbeelding of logo.

Kortom, het plaatsen van opvallende grote spandoeken bij evenementen kan een geweldige manier zijn om de aandacht van het publiek te trekken. SigNijkerk zorgt ervoor dat elk spandoek goed zichtbaar is, veilig is bevestigd en een goed ontwerp heeft om de beste resultaten te behalen.

#reclamevoordriedagen #automotive-expo #spandoek #evenementaankleding #signing #tijdelijk