Sponsorbord gaat nu meer effect hebben

De afgelopen twee jaar zal het effect van een sponsorbord langs het veld niet veel hebben bijgedragen aan zichtbaarheid en naamsbekendheid. Er zijn amper wedstrijden gespeeld. Actiefoto’s (met uw bord op de achtergrond) in de krant of op sociale media hebben we ook tijden niet gezien.

Gelukkig breken er nu weer andere tijden aan en wordt het nu weer druk langs de lijn. Een beter moment voor een mooi sponsorbord is er dan ook niet! De wereld is veranderd door de pandemie. Wellicht uw activiteiten ook. Kunt u dit mooi lokaal onder de aandacht brengen met een (nieuw) sponsorbord.

SigNijkerk heeft bij NSC inmiddels al een behoorlijk aantal nieuwe borden mogen verzorgen. Het hoofdveld ziet er stukken beter uit, maar er kunnen er nog wel een aantal borden bij.

Lijkt het u ook een goed plan om uw merk lokaal onder de aandacht te brengen bij deze mooie vereniging? Neem dan contact op met Cees van Woerdekom, voorzitter van businessclub ‘Vrienden van NSC’ via: ‭06 22 04 72 55‬.
Voor een effectief ontwerp en de uitvoering van uw sponsorbord(en), kunt u contact opnemen met SigNijkerk reclamestudio via: 033 246 34 46. Wij verzorgen sponsorborden uit de best mogelijke materialen en al vanaf € 175,- excl. BTW.