Stage

Op zoek naar een stage?

Doe jij een MBO/HBO grafische/multimedia opleiding? Heb je ervaring met Adobe CC paketten? Affiniteit met Social Media en wellicht de nodige kennis van WordPress? Dan zijn wij op zoek naar jou! Op deze pagina vind je alle benodigde informatie. Wij zijn uiteraard een SBB erkend leerbedrijf. Je kunt ons ook vinden op Stagemarkt.nl!

Bedrijf: SigNijkerk
Leerbedrijf ID: 100234505
Code leerbedrijf: 04ARB100234505
KvK-vestigingsnummer: 32094155

Beschikbare stageplaatsen

• 1 BOL-stageplaats Mediavormgever of 1 BOL-stageplaats Allround DTP-er. Beschikbaar voor leerlingen van het Cibap, GLU of Nimeto (HBO/MBO, niveau 3 of 4)
  • 1 stageplaats Allround Signmaker. Beschikbaar voor leerlingen van het Cibap.

Tijdens je periode bij SigNijkerk ben je voornamelijk bezig met het ontwerpen en/of opmaken van uiteenlopende opdrachten. Voorbeelden hiervan zijn; drukwerk, websites, (auto)belettering, buitenreclameinterieur-aankleding en nog veel meer!

Wat wordt er van je verwacht als Mediavormgever?

• Je bent creatief, enthousiast en wilt het beste uit jezelf halen.
  • Je houdt je graag bezig met het visueel vertalen van merk- en marketingstrategie naar huisstijl, campagneconcepten, communicatietools en digitale media.
  • Je kunt meewerken aan de bouw van een website (WordPress).
  • Grafische vormgeving van websites, huisstijlen en beeldmerken is geen enkel probleem.
  • Met het grootste gemak ontwerp je belettering (reclameborden, auto’s etc).
  • Maken en bewerken van afbeeldingen, logo’s en/of video’s.
  • Je bewaakt de huisstijl van bijvoorbeeld websites of andere online- of print-media (bijvoorbeeld zorgen voor eenheid tussen vormgeving en beeld- en tekst-elementen).
  • Je hebt gevoel voor grafische vormgeving, hebt oog voor detail en gaat secuur te werk.
  • Je bent zelfstandig, stressbestendig maar functioneert ook prima in teamverband.
  • Je hebt uitgebreide ervaring met het gebruik van Adobe CC pakketten.

Wat wordt er van je verwacht als Allround DTP-er?

• Je bent vindingrijk, enthousiast en wilt het beste uit jezelf halen.
  • Je houdt je hoofdzakelijk bezig met het opmaken van drukwerk, belettering en CMS-websites (WordPress).
  • Je hebt gevoel voor het optimaliseren van de work-flow, hebt oog voor detail en gaat secuur te werk.
  • Je bent zelfstandig, stressbestendig en functioneert uitstekend in teamverband.
  • Je hebt uitgebreide ervaring met het gebruik van Adobe CC pakketten.

Wat wordt er van je verwacht als Allround Signmaker?

• Je bent erg handig, precies en secuur. Je bent technisch creatief en hebt gevoel voor kwaliteit. Je kunt goed plakken of je wilt dat graag leren!
  • Je werkzaamheden bestaan hoofdzakelijk uit het monteren van reclame, zoals; geprinte of gesneden folies op auto’s, ruiten, platen, gevels en dergelijke.
  • Je hebt geen hoogtevrees, werken op een hoogwerker of steiger is voor jou geen probleem.
  • Je bent zelfstandig, stressbestendig maar functioneert ook uitstekend in teamverband.
  • Je hebt ervaring met Adobe CC (Illustrator) en PrintFactory.

Wij bieden!

• Ruimte en begeleiding om te leren en ervaring op te doen.
  • Begeleiding door echte vakidioten ;-).
  • Een groot aantal creatieve projecten.
  • Veel ruimte voor eigen initiatieven en ideeën.
  • Locatie nabij het centrum van Nijkerk (station op 10 min. loopafstand).
  • Flexibele werktijden (makkelijk in combinatie met bijbaantjes of lange reistijden).

Waarin kom je terecht?

Als stagiair(e) kom je terecht in een creatieve en uitdagende omgeving. De communicatielijnen zijn kort, waardoor er intensief contact kan plaatsvinden. Het werken in teamverband staat voorop en een informele bedrijfscultuur draagt bij aan een goede werksfeer. Wij bieden jou een professionele werkomgeving waarin jij, als stagiair(e), gezien wordt als volwaardig lid van de onderneming.

Geïnteresseerd?

Ben jij de gemotiveerde en enthousiaste stagiair(e) die ons team komt versterken? Stuur dan je motivatie, portfolio en cv naar: info@signijkerk.nl ter attentie van Erik van Beek. Wellicht word je uitgenodigd voor een kennismaking.