Gezocht: WordPress-held

Wij denken al aardig wat van WordPress en php te weten,
maar jij gaat ons lachend voorbij met de kennis, ervaring en
enthousiasme van een echte WordPress-held!

SigNijkerk is toe aan een WordPress-held zoals jij.

Jij kent alle mogelijk- en on-mogelijkheden van WordPress én je kent alle populaire plug-ins van dit moment (en anders bouw je deze desnoods zelf). Ook het opleveren van een WordPress/WooCommerce webshop, inclusief iDeal-koppeling is voor jou geen enkel probleem.

Bij SigNijkerk werk je aan het bouwen en onderhouden van websites en webshops. PSD’s zet je moeiteloos om naar werkende webbased user-interfaces. We beginnen met opdrachten op freelance-basis en als jij het naar je zin hebt, zal dit snel uitgroeien tot een fulltime job.

Dit verwachten we van jou:

• Een echte die-hard WordPress-held.
  • Uitstekende kennis van ‘responsive’ web-development.
  • Kennis van SEO/SEA.
  • Je kunt goed zelfstandig werken en bent communicatief vaardig.
  • Ervaring in WordPress, WooCommerce, Magento en het beheren van een domein via ftp en een control panel is een pré!

Dit mag je van ons verwachten:

• Prima vergoeding.
  • Ruimte voor persoonlijke ambities.
  • Veel ruimte voor eigen initiatieven en ideeën.
  • Locatie nabij het centrum van Nijkerk (station op 10 min. loopafstand).
  • Flexibele werktijden (makkelijk in combinatie met je huidige werkgever of andere opdrachtgevers).

Waar kom je terecht?

Als programmeur/WordPress-held kom je bij SigNijkerk terecht in een creatieve en uitdagende omgeving. Door de platte bedrijfscultuur zijn de communicatielijnen kort, waardoor er intensief contact kan plaatsvinden. Het werken in teamverband staat voorop en een informele bedrijfscultuur draagt bij aan een goede werksfeer. Wij bieden jou een professionele werkomgeving met uitdagende projecten.

Geïntereseerd?

Ben jij de gemotiveerde en enthousiaste ‘held’ die ons wil ondersteunen?
Bel dan: 033 – 246 34 46 of mail voor een afspraak naar: info@signijkerk.nl.